Synetech

Mobilní e-commerce aplikace pro globální společnost

Se švédskou společností Oriflame spolupracujeme už 5 let a zajišťujeme pro ní vývoj mobilních aplikací. Začalo to drobným projektem pro čínskou divizi, dnes se jako důvěryhodný partner staráme o chod a rozvoj jejich klíčové aplikace, která slouží k online prodeji produktů.


Co aplikace Oriflame řeší za problém?

Aplikace Oriflame zjednodušuje nákup více než 2.000 položek na 60 trzích a pravidelně ji používají miliony uživatelů měsíčně. Aby navíc získali krom praktického nákupu i nevšední zážitek, pravidelně obohacujeme produktový katalog o rozšířenou realitu a náš produkt SYNEVISION.

Oriflame Sweden vývoj e-commerce aplikace

Zadání

Prvotním zadáním bylo dostat prodejní webovou stránku do mobilu, aby pomohla nejen Oriflame konzultantům ale i koncovým zákazníkům zjednodušovat a urychlovat nákup tisíců různých položek na nejrůznějších světových trzích.

Výzva

Museli jsme se vypořádat s rozličnými požadavky jednotlivých zemí – třeba implementovat speciální platební systém pouze pro Čínu.

Zvolili jsme tedy jako řešení hybrid mezi nativní aplikací a web view, v praxi tedy některé obrazovky odkazují uživatele na web, aniž by si to uvědomil a stále měl co nejjednodušší nákupní proces.

Co na to klient?

Byl nadšený!

A z původně malého projektu se stala dlouhodobá partnerská spolupráce a vývoj mobilních aplikací v SYNETECHu nabral na obrátkách. Nyní jsme zahrnuti do procesu rozvoje appky, tvorby nových funkcí a jejich implementace na jednotlivé trhy.

Oriflame aplikace v číslech

  • 1 000 000 uživatelů měsíčně
  • 600 000 prodejních relací za měsíc
  • 3 000 produktů
  • 61 trhů
Oriflame vývoj aplikace pro globální společnost

Jaký je náš přístup k tvorbě globální e-commerce aplikace?

Na drobných projektech si klient otestoval, že krom odborné znalosti mu vycházíme maximálně vstříc a jdeme i za hranice toho, co se od nás očekává. Náš tým má nadstandardní nasazení, dodáváme výstupy v té maximální kvalitě a v neposlední řadě nikdy nenecháme žádného našeho klienta na holičkách.

Někteří vývojáři se tak třeba učili čínské znaky, aby mohli mobilní aplikaci uzpůsobit pro čínský trh (zkuste si třeba jen přepisovat čínskou captchu).

Za co nás Oriflame platí?

Stabilita aplikace

Mobilní aplikace musí být stabilní, fungovat za všech okolností a také být rychlá, aby bylo možné provozovat ji na téměř jakýchkoliv chytrých telefonech (i těch indických).

Na byznys výzvy hledáme ta správná technologická řešení

Nejsme digitální dělníci, nechceme pouze šablonovitě odbavovat jedno zadání za druhým. Proto je skvělé, že nás Oriflame zahrnuje do zpracování svých potřeb už v rané fázi.

Klient zná své lokální trhy nejlépe, prioritizuje jejich potřeby a my společně s Oriflame IT a Product Ownerem na globální úrovni vymýšlíme ideální postup a technologii, skrze kterou uvést vizi do praxe.

Jako příklad uveďme ruský trh, který dlouhodobě pro online nákup používal Oriflame web a do naší aplikace chodila pouhá 2 % lidí. A tak jsme nasadili vylepšenou verzí naší rozšířené reality SYNEVISION a nyní se podíl zvedl na 15 % a stále roste.


e-commerce mobilní aplikace Oriflame

Seniorní a efektivní tým, který zná aplikaci skrz na skrz

Důležité také je, že máme interní tým špičkových lidí dedikovaný jen na vývoj mobilních aplikací pro Oriflame. Ten samozřejmě vnímá zodpovědnost, kterou má, protože na něm (a jinými slovy na nás) závisí obrovský obrat našeho klienta i jeho obchodních partnerů. Proto máme za sebou optimalizaci procesů, ať už vývojových nebo komunikačních.

Hodně blízce spolupracujeme s ORIFLAME IT a Oriflame “Product Ownerem” a je příjemné, když je klient i tým orientován na výstupy. To se pak vývoj mobilních aplikací odehrává nanejvýš rychle a efektivně, jak to máme rádi.

Vše dohromady = vztah partner - partner

Je hodně důležité, aby tok informací fungoval na obě strany - aby vývojáři chápali priority Oriflame, ale naopak i klient rozuměl, co je důležité pro nás a pro vývoj aplikace. A to se nám společně daří.

Ke vzájemné spokojenosti přispívá také srozumitelný a pravidelný reporting, který dodáváme.


Ne každý katalog využívá rozšířenou realitu a je to škoda

Algoritmus SYNEVISION - rozšířená realita, která zjednodušuje nákup

Rozšířená realita je v dnešní době velmi skloňovaný pojem, její využití přináší do byznysu nejen wow efekt, ale i přidanou hodnotu a konkurenční výhodu.

Když klient potřeboval rozpoznat obraz na pár stránkách katalogu, navrhli jsme naše vlastní řešení šité na míru, které předčilo očekávání.

Tak se zrodil náš produkt SYNEVISION, který nejenom že rozpoznal stránku, produkt a urychlil nákup okamžitým přesměrováním do košíku, ale dokázal také dodat ke každé položce více informací a přehrát video.

SYNEVISION se rychle rozšířil do všech trhů a například v Asii ho prostě milují.

Jsme tedy příkladem toho, že i české studio může být mezinárodním klientem vnímáno jako partner při spolupráci na globálním projektu.


reference Oriflame

A to není všechno

Rozhodně nekončíme. Budeme se i nadále starat o stabilitu a rozvoj současné aplikace.

Momentálně pracujeme na tom, abychom nad offline katalogem ukazovali v rozšířené realitě 3D produkt.

Dokončujeme také obrovskou sekci, která dost možná revolučně zahýbe se strukturou celé aplikace, ale to ukáže čas a nechceme předbíhat…

A těšíme se na nové výzvy jako třeba Oriflame Learning Hub s naším oblíbeným klientem.

Napište nám.

Hledáte zkušeného partnera pro vývoj mobilních aplikací globálního rozsahu?

Chcete získat nezávislý pohled na vaše byznys plány v oblasti mobilního vývoje?

Chcete svou značku odlišit a zvýšit angažovanost uživatelů využitím rozšířené reality nebo jiných mobilních aplikací?

Napište nám a společně najdeme nejlepší a nejefektivnější řešení.

Oriflame

Chcete taky aplikaci?

Ti, které vývoj aplikací baví, u nás najdou místo vždycky.